-

2014-05-16, 14:13:52 / Kategori: STANDARD
Nu har det nästan gått en månad sedan jag skrev, har inte riktigt hittat motivationen tidigare, speciellt inte när blogg.se har tjorvat så mycket.. Skrev faktiskt ett gode långt inlägg för ett tag sen men såklart blev det nå fel med sidan och allt försvann! 
I alla fall, 16 maj har vi idag, har hunnit jobba på riktigt bra under denna tid jag bott i Umeå!
Helt ärligt inget jobb jag trivs jättebra i, äldreomsorgen är helt enkelt inte min grej..
Men till roligare saker så kommer det gå ett flyttlass härifrån Umeå till Pite i slutet av sommaren :D
Känns hur grymt som helst att flytta hem igen, till min otroligt fina familj, släkt och bästa Jennie! 
 
Ikväll 21.30 så åker jag och André söderut, närmare bestämt Karlstad där André ska köpa ny bil, min åsikt kring det? Väldigt onödigt... Men det är ju inte jag som har ett bilintresse :) Blir säkert bra iaf! 
Ska snart göra mig klar för att hämta upp han på jobbet och sen fixa med middagen, Nasi Goreng (stavning?!) står på dagens meny :) 
Nej dags att göra nytta! 
 
 
 

Jen

Tycker om när du kallar mig bäst, älskar att ni ska komma hem hit igen och snygga vi är <3



2014-05-19, 20:39:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!