-

2014-06-17, 13:35:54 / Kategori: STANDARD
Var ett tag sen jag skrev nu men bättre sent än aldrig? ;) 
Har iaf lite nyheter att dela med mig av, har varit så otroligt nojig över detta med bostad när vi flyttar hem, men nu äntligen är det löst, vi ska hyra ett hus i Rosvik! :D 
Så till att börja med bor vi där 1 år framöver med eventuell förlägning!! Så otroligt lättad och lycklig!
 
Annars då? 
Börjar snart på mitt sommarschema och då blir det i stort sett bara att jobba, ska även försöka hinna packa och organisera inför flytten ;p Fråga mig inte hur vi ska hinna ;)
Om 23 dagar ska vi titta på lilla mini igen, längtar något så enormt! :D 
Nu ska jag se om jag får i mig nå i magen innan jag ska försöka göra nå nytta :) 
 
Här är en bild sen vårat tidiga ul :) 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!