💕

2014-02-08, 16:30:26 / Kategori: STANDARD
Har flera gÄnger skrivit hÀr men alltid suddat ut och struntat i det hela, blir sugen pÄ att skriva nÄ men kÀnns som jag ÀndÄ inte har nÄ att sÀga, tror att dom som lÀser denna blogg redan vet allt som hÀnder i mitt liv :)

Har ju faktiskt hÀnt saker i mitt liv nu, har trÀffat mannen i mitt liv, Àr sÄ galet lycklig!
Om allt gÄr vÀgen sÄ kommer jag om drygt 48 dagar flytta söderut, hela ca 23 mil frÄn trygga fina PiteÄ, frÄn mina nÀra och kÀra! Tur jag dÄ har min fina man och hans familj och Jennifer dÀr i UmeÄ!
Kommer bli hur bra som helst nÀr man vÀl landat i det hela! :)

Nu ska jag sluta babbla sÄ fÄr vi vÀl se hur lÄng tid det tar tills jag skriver igen ;)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlÀgget hÀr:

Kom ihÄg mig?
Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!