Take me with you I start to miss you,

2009-02-28, 14:11:12 / Kategori: STANDARD

blev bjuden på sub av syster så var med bror och köpte dom och nu ska jag tillbaka till stan och gå enstund med Magda. :) Vad har kvällen att erbjuda måntro?

Får väl helt enkelt se. Nu ska jag bege mig till stadeb
Finns på mobilen.
puss


Linnéa

Hejsan x) ahha! Nu ska jag göra reklam xD Vad gör du ikväll kl 6? Om du inte harnått speciellt för dig så kan du komma till kyrkan, åsså i piteå och lyssna på min gospelkör xD haha! Jag vet att du inte är så... kyrklig av dig men det är ju som bara musik dethät ;P OCh det kommer nog att bli gode bra tror jag ;D haha! Men vi får se om vi ses x)



2009-03-01, 13:00:18 URL: http://linneaenberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!